Två klassfoton 1962 och 1963

Då jag bodde i Sunhult (Sundeberg) i början av 1960-talet började jag skolan. Här är mina två skolfoton från de åren jag gick i gamla skolan.

Båda årskurserna hade vi Märta Gustavsson som våran lärare.


En s.k. b-klass där två årskurser hade samma lärare och sal.
Min klass 1962 hade följande elever:
Benita Andersson (längst fram t.v.), Åke Johansson (mitten fram), Torbjörn Erlandsson (fram höger), Bertil Bernhardsson (bakom Åke), Lars Gudmundsson (jag, bakom Torbjörn), Ingvar Johansson (bakom Bertil) och Anders Svesson bakom mig).De fyra som sitter intill Märta är tvåorna som jag inte har namnen på.
Kanske du finns med och kan namnge de som är "anonyma" .

Kort 2 är andra klass jag gick i Sunhult 1963.



Här står jag precis under 5/3. Benita till vänster, Bertil t.v. om mig, Åke t. h. om mig, Anders och Torbjörn intill Märta Gustavsson.
Känner du igen någon så skriv gärna kommentar å denna sida.

:: Lars ::

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0