Troligen sista vykortet

Här ser du nu troligen det sista vykort jag skaffar från Sunhultsbrunn. Det är en landsväg i Sunhults närhet, men exakt var vet jag inte.
Första tanken var att detta kan vara vägen söderut från Sundeberg sett. Men det är ju bara min egen tanke omkring det.



Ingen speciellt inbjudande vy från denna metropol i norra Småland.

Som jag skrev, detta är det sista vykort jag skaffar från Sunhultsbrunn då det blir svårare och svårare att finna nya.

För dig som är intresserad av dem så lägger jag inom kort ut dem på Tradera till försäljning.

:: Lars ::




Kommentarer
Postat av: Hans-Åke Björklund

Har en del info om bilder från Frinnaryd.
Hans-Åke

2013-02-08 @ 21:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0